Selasa, 22 September 2015

Batik Songket Sarawak - Corak terbaharu

Salam Aidil Adha buat semua pembaca blog Keluargazaim dan selamat menunaikan ibadah korban. Semoga ibadah korban kita diterima oleh Allah S.W.T. aaminn...

Sebelum saya meneruskan catatan berkenaan corak terbaharu Batik Songket Sarawak, saya ingin merakamkan ucapan terima kasih yang tidak terhingga kepada semua pelanggan-pelanggan batik saya, diharap anda semua berpuas hati dengan corak, kualiti, perkhidmatan dan harga yang telah ditawarkan. Jangan malu-malu atau segan untuk repeat order ye :)

Saya juga ingin mohon maaf sekiranya ada kekurangan semasa berurus niaga bersama saya, sesungguhnya saya telah cuba sedaya upaya untuk memberikan perkhidmatan terbaik untuk semua. 

Ramai yang emel bertanyakan tentang batik songket ni dan untuk makluman semua, tempahan untuk Batik Sawarak ni masih diteruskan selagi mana ada permintaan, InshaAllah. Tetapi tawaran corak dan warna kain adalah sentiasa berubah berdasarkan stok kerana stok batik sentiasa keluar masuk disebabkan permintaan yang tinggi buat masa sekarang.

Pada minggu ni, semangat untuk berniaga kembali memuncak apabila stok kain dengan corak-corak terbaharu telah tiba. Check it out!

keluargazaim.blogspot
Kod 197 : Semua warna masih available (setakat 22 Sep 2015)
Kod 211 : Semua warna masih available (setakat 22 Sep 2015)

Kod 5196 : Semua warna masih available (setakat 22 Sep 2015)

Kod 216 (baru) : Semua warna masih available (setakat 22 Sep 2015)

Kod 216 : Biru, hijau, merah dan ungu masih available (setakat 22 Sep 2015)

Kod 471 : Semua warna masih available (setakat 22 Sep 2015)

Walau bagaimanapun, corak-corak lain tetap ada cuma pilihan warna adalah sedikit terhad bergantung kepada corak yang dipilih. Seperti biasa, kepada sesiapa yang berminat, boleh emel kepada saya mazalan8469@gmail.com dan tinggalkan nombor untuk saya hubungi. 

3 ulasan:

  1. Pertama kali melihat kain songket Sarawak ini. Motif corak juga berbeza dengan ada yang di Semenanjung.

    BalasPadam
  2. Sis.. pm please klu x keberatan.. 0135038712

    BalasPadam
  3. ASSALAM ADA LAGI KE CORAK YG PIC ATAS WARNA HITAM TU KOD 197
    tq

    BalasPadam