Jumaat, 3 Julai 2015

Batik Songket Sarawak...Alhamdulillah...

Syukur ke hadrat Ilahi kerana diberi kesempatan berada di hari ke-16 Ramadhan. Sekejap saja masa berlalu, kita semua dah melepasi separuh bulan yang penuh keberkatan ini. 

Syukur juga kerana saya dibuka pintu rezeki melalui kain batik songket Sarawak ni.Sesungguhnya rezeki Allah itu amat luas dan kini saya sangat yakin akan rezeki yang telah DIA tetapkan untuk hamba-Nya.

Sehingga hari ini sudah hampir 200 helai kain dah terjual, syukur sangat-sangat. Awal-awal dulu, saya pernah dimarahi kawan sebab katanya saya tawarkan harga yang sangat rendah, macam mana nak dapat untung. Tapi sebab saya memang jenis kepala batu, saya tetap juga tawarkan harga yang macam tu sebab saya sendiri pun kalau membeli mesti akan cari yang mana lebih murah. Bagi saya tak perlu untung banyak asalkan pulang modal dan ada sedikit keuntungan dah memadai. Orang cakap, dapat duit kopi...hehehe...

So, kepada anda di luar sana yang ada terbaca catatan saya ni, saya seru anda untuk sama-sama berkongsi rezeki melalui kain batik songket Sarawak ni. Saya tawarkan harga yang rendah daripada harga pasaran dan anda boleh mark-up untuk jualan secara retail kepada customer. Kalau nak beli untuk pakai sendiri pun boleh. Jangan segan, jangan malu untuk contact saya bagi mendapatkan harga yang lebih rendah. Emel kan nombor telefon untuk saya hubungi ke mazalan8469@gmail.com dan inshaallah saya akan hubungi anda secepat mungkin.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan