Rabu, 25 Jun 2014

e-Katalog Sophie Paris

Anda pernah dengar tak produk Sophie Paris? Sophie Paris merupakan jenama yang mungkin agak baru bagi sesetengah pengguna tapi sebenarnya dah lama juga bertapak di Malaysia. Produk yang ditawarkan di bawah jenama ni adalah seperti handbags, purse, baju, kasut dan aksesori. Menarik juga produk ni dan harga adalah reasonable. Bagi memudahkan pelanggan, Sophie Paris turut menyediakan e-katalog, maklum lah sekarang ni dunia di hujung jari je.


Bagi sesiapa yang terbaca entri ni, sudi-sudikanlah cuci mata tengok e-katalog Sophie Paris dengan menekan link ini http://sophieparisclub.com/katalog19/pdf.html dan kalau berminat dengan produk-produk yang ditawarkan, jangan segan silu untuk membuat pesanan. Saya tawarkan potongan harga sebanyak 5% daripada harga katalog termasuk kos pos ke Semenanjung Malaysia yang dalam lingkungan RM15 ke bawah. Untuk kawasan Kuantan, saya boleh hantar terus pesanan ke rumah anda.

Bagi campaign kali ni, antara produk menarik yang ditawarkan adalah seperti berikut ;


Sesuai sangat untuk persediaan sempena hari raya nanti. Bertambah seri semasa mengunjungi sanak saudara. Selamat ber'window' shopping.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan